Friday 24 June 2011





Assalamualaikum..
ade bende ak na share skit kat korang.
lagu ni mengingatkan ak time karaoke kat hari keluarga time darjah 4 ke 5..
dapat no.2.Ak memg suke sgt lagu ini hope korang terhibur sesuai utk pasangan kekasih
yang baru putus cinta..hihihihi mcm aku pulak!!~~~~teringat jugak kat majlis org kawen mase
akak ipar aku jemput ke umah sedarenye kawen..wah gempaklah ade karaoke.pastu abg ak tulis nme kiteorg adik nur azira dan nur atika nyanyikan lagu memori berkasih org tuh wat pengumuman,..apepun kene pegi ke depan tuh...amek mic.pergh..malu..mmg ak tanak nyanyi time tuh.pastuh terpakse gak..sbb sume org suke lagu tuh ade yg terikut2 gak bibir dorang nyanyikan lagu tuh..best2.....
tidak lupe jugak ramai2 kite sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah achik spin yang meninggal dunia mase bulan 4 yang lalu.semoga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan di tempat2 org yang beriman dan beramal soleh..amin...

korang ingat eh...jgn lupe berdoa..sesungguh ALLAH S.W.T suka pade org yg suke berdoa dan meminta sesuatu darINYA...

janji korang hepi.
pernah gak mencipta rekod nyanyi memori berkasih dapat no 2.
dan nyanyi lagu raya manis-manis lebaran dapat no .5
kih3..takpe2..kiteorg sukesuke join tuh sume..
patner bersame nur atika zakaria iatu akaku..sore die boleh tahan.tapi die kate sore ak tinggi tuh yang kadang jadi nyanyi part popuan aku..sbb sore sitinordiana tinggi..
akak aku ambek part lelaki,,oke2 tapi tinggi gak..


aku suke lagu nie..

No comments:

Post a Comment